KORVEN SAKNADES

Det var en tung morgon för Fia. Inga glada miner när man ställde sig sovandes i duschen. Men det blev bättre när jag kom till dagens första lektion; naturkunskap med Inger och det bästa av allt; sex och samlevnad med Inger. Kan det bli bättre? Hell no..
Det serverades potatismos i skolan så det betyder att Jen the master fick chansen att leka av sig lite. Dock saknade jag korven där på toppen, men sådana smällar får man ta.

Sitter och fördriver tiden nu tills mamma ropar att det är mat. Det blir kalops med potatis, blä! Efter maten ska jag väl sätta mig med engelskaläxan (igen) och slå in glosorna i huvudet så jag kan de imorgon. Har spanskaläxa till imorgon också hörde jag i skolan, fuck it! Men jag var inte där i tisdags så jag kunde inte veta hihi. Hur ofta är jag där liksom?

Nej nu ska jag ner och klaga över min hungriga mage. PUSS


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0