MAN LÄR SIG NÅGOT NYTT VARJE DAG

Eller..?

Hej! Nu börjar tisdagen dra sig mot sitt slut, i alla fall min tisdag för jag ska snart krypa ner i sängen och sova.
Det har varit en väldigt givande dag i skolan idag, NOT! Dagen började med naturkunskap där vi skulle besvara frågor som de motsatta könet i klassen hade skrivit på lappar. Lärde mig ingenting. Lektion nummer två var företagsekonomi där vi gjorde exakt samma sak som föregående lektion. Lärde mig alltså ingenting nytt där heller. Mellan desa lektioner hade vi klassråd som jag inte ens räknar som en lektion. Onödig tid av mitt dyrbara liv helt enkelt. Efter företagsekonomin så hade vi håltimme i två timmar. Så vi bestämde oss att vi skulle till Welcome hotel och söta Anders erbjöd sig att skjutsa oss. Ett snabbt besök där och för att döda lite tid sen så åkte vi till Bro (?) och sedan hem igen haha. Sista lektion för dagen var aktiekunskap, även den var väldigt onödig. Sen kom söta Anders igen och skjutsade hem mig och Jen. Där slutade min intressanta dag och övergick sedan till en tråkig plugg-kväll.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska fortsätta plugga rättskunskap (prov på torsdag) eller om jag ska vila hjärnan och fortsätta med det imorgon. Tror faktiskt att det blir det sistnämnda. Godnatt! PUSS


Här är Anders's fina bil!


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0