MUSBUS

Hej! Måndagen är snart slut och jag har inte börjat plugga än, illa Fia! Måste ta tag lite i skolan nu och inte skjuta fram allting och vänta på bättre tiden. Bättre tider existerar inte när man talar om skolan så det är bara att bita ihop.
Jag längtar till sommarn då skolan inte finns i mina tankar. Det kallas frihet. Underbara tider måste jag säga.


Idag var det temadag - sex och samlevnad. Vi hade en föreläsning som var 90 minuter kanske, och det var ganska roligt att lyssna på. Vi fick oss några härliga skratt må jag säga. Efter skolan drog jag och Jen in till stan och fixade en grej. Mycket roligt måste jag säga, det ska göras om! Jag gillar hemligheter..

Men back to reality, plugg var det.. Rättskunskap för hela slanten nu. Jag ger det ungefär tio minuter haha. PUSS

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0