NYTT ÅR BETYDER NYA TAG

Nu är det dags att ta tag i detta igen. I och med att skolan började idag så kommer jag få en vardag med rutiner och där kommer då bloggandet ingå. Även fast jag inte skriver något intressant så är det ändå skönt att få skriva av sig en eller flera gånger om dagen. Men några guldklimpar ska jag nog få till tycker jag!

Ikväll, fredag, så bjöd jag hit Jen för Let's dance (offrar mitt liv för att hon ska få se på det programmet), mys och fruktsallad. Hoppas hon kommer tidigt så vi slipper gå ner till Konsum när isbjörnarna börjar titta fram. Kan inte förstå vart denna kyla kommer ifrån (?)
Jag ska väl sitta här och vänta på att Jen ska titta in i stugan. Oh, fuck! Nu lovade jag henne massage också, pain for me...

Två och en halv män ropar, see u later! PUSS


I mina ögon är du vacker. Sam <3


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0