SISTA ORDET

Dagens sista inlägg då. Känner att jag måste sova snart så jag är pigg imorgon. Såg på schemat att det är labb 8.40, så jag måste upp tidigare än väntat. Fan! Men jag och Jen brukar har ganska roligt på labben, håller tummarna för att vi får skära i hjärta eller liknande hihi. Det är vidrigt, men konstigt nog njuter jag av det..(?)
såg att vi fått våra nya scheman också. Bokstavligt talat; Schemat suger! Blev av med alla sovmornar och långa lunchraster och ändå slutar jag senare än förra terminen. Vad tänker tanterna på expedition med? Inte hjärnan i alla fall..
 
Efter skolan imorgon bär det av direkt till Uppsala. Så alla vuxna; Lås in era barn för här kommer Fia! (låter som att jag är en pedofil, men så är icke fallet!) Can't Wait!
Först ska jag träffa kusin en stund och sedan ska jag möta upp sötnos och åka hem till honom. Mys! Dock är jag lite rädd för att sova där nu efter att han försökt skrämma upp mig med massa spökhistorier. Ska sova med ett öga öppet. Hörs imorgon kväll! PUSS

 


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0