SNÖSTORMEN IS BACK

Hej! En till onödig dag i skolan. Började 9.50 med naturkunskap och snälla Anders och Jen kom och hämtade mig. Vilken lyx va? PÅ idrotten idag hade vi Volleyboll och mitt lag ägde, vi vann båda matcherna. Go Fia, go Fia!
Snöstormen kom tillbaka idag också, visste att den skulle komma men inte när den skulle komma. Förjävligt säger jag bara, men det är tur att Anders tar sig tiden att skjutsa hem mig och Jen varje dag. Vi är dyra i drift haha..

Ikväll blir det fullt fokus på rättskunskapen, måste sätta det där provet annars är jag körd. Det är jag säkert redan, men jag måste se positivt på det. Ska även ägna lite tid åt engelskaläxan och svenskaboken tänkte jag. Så nu måste jag sätta igång så jag hinner med allt. PUSS

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0