UPPE MED TUPPEN

Godmorgon!
Jag var uppe tidigt imorse, en sak som inte är så vanligt när det gäller mig. Har inte ens något smink (what's up with that liksom?) Kom tio minuter försent till spanskan, men jag kom i alla fall. Jag var grym och gjorde allt som skulle göras och lite till.

Nu är det Info & Layout, känns som att det var år och dar sedan vi hade det sist. Kanske var så? Såg precis min lärare Bigge Mange gå förbi, och jag kunde inte låta bli att skratta. Under jullovat har hon skaffat sig en ny frilla, haha.

Slutar klockan ett idag senast för min engelska lärare är inte här idag heller. Antingen så har hon fastnat i hissen eller så har hon ryggproblem. Skönt är det i alla fall! Men nu börjar lektionen, fullt fokus på Bigge! PUSS

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0